well, well, well  

čtvrtek 5. února 2009

Čuz néééé?!

Tak jsme dojely (což je evidentní). A já teď napíšu tenhle první report a do ostatních už se zapojej i holky. ;)

Cesta v pohodě. Myslím, že jsme ji všichni zaspali a v podstatě se probudili až v 9:OO v Ljubljani, což je slušný. Ubytovací kancelář jsme díky GPS našli taky v pohodě. Paní, která nás měla ubytovat, už o něco míň v pohodě, ale povedlo se. A hlavně se povedlo to, že jsme na stejný koleji s Kačou, Šárkou a Stáňou! Tady teda musím zdůraznit, že jsme to opravdu tak chtěly. A veškeré naše budoucí stížnosti a nářky ohledně toho, jak je to tu třeba hrozný, si klidně vyslechněte, ale nelitujte nás, protože jsme si to vybraly a chtěly jsme to tak. Některý lidi tomu tady říkaj vězení. Je to kulatá budova o 4 patrech s pokoji po obvodu, unisex záchodama, unisex umývarkama, unisex koupelnama a s neexistencí kuchyňky. Studenti si tu i přes zákaz dělají ohromný párty s ohromným bordelem na chodbách. Což jsem vyhrála především já, protože můj pokoj se nachází v přízemí hned vedle "recpece", kde nesedí stará a zapšklá kolejbába, ale normální studenti, který teda nějaký kontrolování příchodů fakt neprožívaj a radši si tam udělaj soukromej meeting. Zejtra si du koupit ucpávky do uší. :) Ale zas na druhou stranu....platit jen 60 Euro je nádhera :).

Bára, Ivča a Lucka bydlej ve třetím patře, Šárka, Stáňa a Kača ve čtvrtým. Spolubydlící poznala zatím jenom Lucka. Jmenuje se Jasmína, studuje biologii, zejtra má zkoušku a je prej sympatická. :) Ivčina spolubydlící se jeví, dle nechutného pohozeného prádla na zemi, jako pěkná bordelářka a všechny jsme zvědavý, co to bude zač. Bářina spolubydlící má zaplej notebook na stole, jeden mini na poličce a další ve skříni. Na stole má kalkulačku a papíry popsaný vzorečkama a učebnice s výmluvným názvem "fyzika". To jsme taky zvědavý, co to bude zač. :) A moje spolubydlící tu má uklizeno, velkou papírovou lampu z IKEY, svíčky, fotky a učebnice práva. Takže snad si se všema porozumíme. :)

I přes velkou únavu jsme se už byly podívat dole na kolegy Erasmáky hrající pinec a fotbálek. Vypadalo to slušně, bavila jsem se s Finama a Polákem a spoustou Čechů.

...to be continued...

AddThis Social Bookmark Button


6 komentářů: to “ well, well, well

  • Andy
    5. února 2009 v 23:35  

    Vau! Nepokrytě vám toto celé dobrodružství závidím a doufám, že to vězení na jaře taky poznám!!
    (A jsem Andy, Mirčina kamarádka z Náchoda a zapamatujte si mě, jelikož budu vše číst a komentovat! yeah!)
    Tak ať se všechno daří a party se konají v přehojném počtu!!!

  • Maggi
    6. února 2009 v 7:38  

    miri bal tu lampu z Ikey;-) jo jinak jsem taky Mircina kamaradka a taky ji nepokryte zavidim a hlavne ji tam strasne moc zdravim!!!!

  • paní učitelka M.
    6. února 2009 v 8:06  

    A já jsem Mirča a taky si závidím. :)

    A ta lampa z IKEY asi nebude, protože nejbližší IKEA je prej v Klagenfurtu (ja, ja Klagenfurt :D) )...a docela nám tím zhatili plány, protože jak jinak si levně zútulnit pokoj než košíčkama, svíčičkama, kytičkama, rámečkama atd. z IKEY??? Ale ta lampa je krásná, to teda jo. :)

  • Roberta Right
    7. února 2009 v 5:28  

    Tak aby byla změna; já vám teda nezávidím, ale přeju vám, ať si to báječně užijete :-P Jinak pěkný blog, pište a foťte, ať z toho dobrodružství taky něco máme!
    P.S. Vám pošlu kopec krámů z Ikey jestli chcete :-D
    Ze severu zdraví taky Mirčina kamarádka Hanka. Hoj

  • Janča
    8. února 2009 v 4:56  

    Ahoj,
    koukám, že si to tam užíváte =)...moc vám to přeju, jen tak dál ;-). Snad i spolubydlící budou fajn.
    (Jsem Jana, Mirčina kamarádka z Pavlišova)

  • Sáruška
    9. února 2009 v 1:13  

    ha:) Mirča to tu celý ovládá a všichni píšou jenom jí a všichni jsou jenom její kamarádky:)....tak já zdravim pro změnu všechny ty ostatní holky, který jsou s Mirčou ve Slovinsku...dobře, tak Mirču zdravím taky no...(p.s. já jsem Mirčina kamarádka z Nového Města nad Metují:)

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP