Výlet na hrad  

čtvrtek 12. února 2009

Dneska nás probudilo sluníčko a tak bylo jasný, že se nedá nic dělat, že musíme na procházku a to nejlíp na hrad. Vytáhly jsme jarní bundičky a vyrazily. Naše očekávání se naplnila a možná byla mnohonásobně překonána. Byla to nádhera. Krásnej výhled na celý město, hory jako na dlani. Na náměstí jsme dokonce potkaly i předzvěst blížícího se masopustu, skupinku v tradičních maskách kurontů. To byl hlavně pro mě velkej zážitek, protože jeden z nich ke mně přišel, chytnul mě, něco mi slovinsky povídal a nehodlal mě jen tak pustit. Ale potom, co jsem mu utekla mi to taky přišlo vtipný...a jsou z toho dobrý fotky...vůbec máme z dneška dobrý fotky. Mrkněte na Picasu. ;)

AddThis Social Bookmark Button


0 komentářů: to “ Výlet na hrad

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP